چگونگی تشکیل باشگاه

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید و آدرس fcomidkhalifabad.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 19866
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1

باشگاه فرهنگی ورزشی امید خلیف آباد اسالم از دل یک نهاد فرهنگی به نام کانون فرهنگی هنری بقیة الله (عج) مسجد جامع خلیف آباد رشد کرده وتشکیل شده است.

درسال (1384) که مدیر مسئول کانون وقت آقای کربلایی کرامت ملک پور بودند تصمیم گرفته شد که برای غنی سازی طرح اوقات فراغت تابستانی این کانون تیم فوتبالی در رده ی نوجوانان تشکیل گردد که این تیم با حضور نوجوانان منطقه تشکیل شد همان بچه هایی که در مسجد جامع خلیف آباد حضور فعال و موثر داشتند شاکله این تیم بودند بعد از آن در سال (1387) تیم فوتبال این کانون تحت هدایت میثم ملک پور توانست به مقام سومی مسابقات شهرستانی برسد و بعد از آن در سال (1389) تیم جوانان نیز با مربی گری میثم ملک پور توانست قهرمان لیگ شهرستان تالش شود در اواخر سال (1392) اعضای اتاق فکر و هیئت امناء کانون فرهنگی و هنری بقیة الله (عج) مسجد جامع خلیف آباد تصمیم بر این گرفتند که جهت تاثیر کار فرهنگی این کانون، گستره کار خود را وسیعتر نمایند از طرف دیگر کار خود را در امر ورزش رسمی کنند جهت تاسیس باشگاه اقدام نمودند که با فضل پروردگار در سال (1393) مجوز فعالیت این باشگاه از اداره ورزش و جوانان استان گیلان صادر گردید.

نکته ای که قابل ذکر است به نوعی ارکانی که در بحث مدیریتی و فنی این باشگاه را هدایت می کنند همگی از اعضا ی کانون فرهنگی و هنری بقیة الله (عج) مسجد جامع خلیف آباد می باشند، در تابستان (1393) تیم نو جوانان این باشگاه توانست در لیگ زیر گروه به لیگ دسته اول استان صعود کند (به عنوان تیم دوم). 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 11 بهمن 1398برچسب:, ] [ 15:14 ] [ mes.sanania ]

درباره وبلاگ

Football is like life - it requires perseverance, self-denial, hard work, sacrifice, dedication and respect for authority. Vince Lombardi
  • کد نمایش افراد آنلاین